Radio uitzending Talk2Myra over Anass Aouragh en actualiteiten *Update*

radioVanavond 20:30 uur zal ik in de live uitzending op Talk2Myra ingaan op de zaak Anass en andere actualiteiten. Aangaande de zaak Anass is vooral opvallend dat er het afgelopen jaar een berg smaad en laster online gezet is om mij onderuit te halen. Ik heb hier nooit op gereageerd, omdat dit het wat mij betreft simpelweg niet waard is. Nu er opnieuw op een Facebook-pagina activiteiten ontplooit worden met wederom smaad en laster, zal ik enigszins een toelichting geven op de gehele geschiedenis in deze zaak en de huidige stand van zaken. Belangrijk is dat er een paar dames vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn die een stilletocht willen organiseren op de dag van het vinden van het lichaam van Anass Aouragh, zijnde 7 februari. Ook staat er een petitie online die bedoeld is om de zaak weer open te breken. Van de door deze dames geopende Facebook pagina ‘

View original post 47 woorden meer

3 gedachtes over “Radio uitzending Talk2Myra over Anass Aouragh en actualiteiten *Update*

  1. De zaak van Anass heropenen:

    http://heropenzaakanass.petities.nl/

    Anass Aouragh, die vorig jaar in februari is overleden was jij al vergeten he? Ik niet! Ik wil gerechtigheid, ik wil dat de zaak over zijn dood heropend wordt. Zoals de 2 broertjes een politieonderzoek hebben gehad, wil ik dat het ook bij Anass gebeurt. Dus teken de petitie!

    Petitionaris: Facebook “Community Anass Aouragh”
    Gericht aan: Tweede Kamer
    Verwachte datum van indiening 03-04-2014

  2. Arianne. Ik geloof ook dat Anass is vermoord maar wat Vrijland en Kat flikken heeft niks meer met journalistiek te maken. Hij had achter de feiten aan moeten gaan, maar meneer verziekte het door Disneyland, Duinrell, Demmink, het koningshuis en zelfs de moeder en het zusje te beschuldigen van moord op Anass. Dit is te gek Arianne. Bovendien is hij ontmaskert als donatie oplichter samen met Micha Kat http://nieuwsbreker.wordpress.com/2013/11/29/oplichting-in-de-alternative-media-door-duo-micha-kat-en-martin-vrijland-gaat-door/

    • Nieuwsbreker, Ik vermoed een heleboel stemmingmakerij van vele kanten. Sorry, dat ik zo laat reageer. Ben eerlijk gezegd om deze redenen niet zozeer met onze “journalistiek”, enz. bezig. Wel met het uitvogelen, hoe onze wereld door generaties psychopaten beheerst, geknecht en (meerdere malen) vernietigd kon worden. Hoe onder onze ogen het nog steeds mag en hoe wij met ons allen daar een draai aan kunnen geven, zodat het deze zieke geesten ditmaal niet zal lukken. Er zijn echter reeds teveel slachtoffers gevallen.

Geef een reactie

